Wednesday, August 14, 2013

Selamat hari raya




Lamanya xberblog kan?rasanya kali ni xde apa yg su update kat sini..mmm ntahla..ngndung kali ni mood agak ke laut..baby malas nk mengarang..hehe..

So dikesempatan ini su nak ucapkan selamat hari raya..maaf segala salah silap ye..

# gambar di atas kat ipoh pada ari raya pertama..tahun ni umah su..tp 3 hari ipoh..3 hari johor..dah pesan awal2 ngn cik abg..mulai tahun ni mcmana pn kena adil segala segi..hehe..so masa ni su pregnant 20 minggu..cerita pregnant later2 la k..hehe

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments :

  1. Hey There. I found your weblog the usage of msn. That is
    a really smartly written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra
    of your useful information. Thanks for the post. I will certainly return.

    My web site; mobile marketing business

    ReplyDelete
  2. I was excited to uncover this web site. I want to to thank you
    for ones time for this wonderful read!! I
    definitely liked every little bit of it and I have you saved as a favorite to look at new
    information on your website.

    Here is my homepage: how to lose weight natural way

    ReplyDelete

 
::Full Designed by ✿ Suhaida Rizal ヅ ™::