Alahan su agak teruk..asyik nk muntah...xlalu makan...ohhhhh agk terseksa....masa haykal dulu muntah2 juga..tp xseteruk kali ini..pastu mcm pelik je..su tak boleh tengok iklan makanan kat tv ke facebook ke...semuanya meloyakan..rasa sangt teruk bila tgk iklan2 tu..lagi satu tak boleh dah tgk iklan2 tudung..pun sama...hehe..kelakar juga..tp euwwww...loya nk muntah!xboleh bau makanan..kedai makn pun xsuka...huhu..serba tak kena..nak nangis je rasa...huhu...selalu lapar sgt2..tp serius time tulah akn buntu apalah yg boleh makan...:(

Krja pun jd susah..serba serbi xkena...huhu...part ni la yg paling mencabar.....:(
- Posted using BlogPress from my iPad



Hihihi..entah bb gurl kot.... :-) ...syud masa mengandung aydin dulu xbole bau badan walid diaaa....hihihi...sabaq..nnti2 ok la tu...
ReplyDelete