oh!!!!!!!!!!!!!!saya bz!!!!dah lama betul tak ngomel kat sini rasanya..sbnrnya banyak benda nak taip dan cerita tau..tapi mmg sangat bz..su kena setelkan banyak benda utk tempat keje lama..dan banyak keje utk su buat di tempat keje baru..su dah start keje baru sebenarnya..tapi keje lama still tak abis lagi..em..next week student su final..so..su kena setelkan marking and report bagai..oh banyak keje ok!!huhu
oklah!dalam banyak2 benda nak update..su update cerita haykal la ek..haykal cayang mummy ni dah becar besar..dah 6 bulan dah..berat pun dah tersasar dari graf..sekarang haykal dah 8.4kg..tinggi pun boleh tahan..jangan la pendek cam mummy ye..cian haykal..haykal boboy..so..latest haykal dah 70.5cm..=)
perkembangan haykal..haykal makin manja..pandai 'cayang' mummy..dah tau nak jalan je kejenye..ditambah atok opah paksu dan bonda rajin 'curi' haykal..adoi..kejap je masa ngn mummy ye..huhu..cucu sulung..manjala kan..
mmm..sekarang haykal cuba merangkak..ye ke??adoi..nyulur tu pun baru nak laju..ni nak merangkak..em..apa2 la haykal..semoga haykal sihat cergas dan pintar!!wee~~
em..dengan kadar pantas mummy taip ni..bz2..eh..lagi satu nak tulis...syukur alhamdulillah...haykal berjaya fully breastfeed selama 6 bulan!!!!!!!!!!!!!diploma dah..so..target degree plak..tapi nampak semakin mencabar..su agak susah nak pam..dan mmg kurang masa nak pam..ush!!!tu cerita later la k..ok done!bye!!!!!!!



No comments :
Post a Comment